اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس
اولین پرسش دخترا از استاد در شروع ترم: استاد،منابع امتحانی کدوما هستن
اولین پرسش پسرا در شروع ترم: استاد نُه و نیم رو ده میدین.







استعداد عجیبی در شکستن داری
قلب ؛
غرور ؛
پیمان ؛
استعداد عجیبی در نشستن دارم
به پای تو ؛
به امید تو ؛
به انتظار تو . .
.








هیچ‌گاه ویترینی نداشته‌ام ،

تا دلم را در آن به نمایش بگذارم ،

در قامت یک فروشنده دوره‌گرد ،

عاشق تو شدم ،

از این روست که تمام خیابانهای شهر ،

عشق مرا می‌شناسند.






زندگی بافتن یک قالی است
نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه از قبل مشخص شده است
تو در این بین فقط می بافی
نقشه را خوب ببین ، خوب بباف !!!
نکند آخر کار ، قالی بافته ات را نخرند.







می خواستم برای از دست دادنش گریه کنم


ولی افسوس..


برای به دست آوردنش تمام اشکهایم را ریخته بودم


هدیه ای از گل سرخ برایش فرستادم...


گفت : گل برای چیست؟


گفتم : مگر این نیست که گل را بر روی گورستان می نهند؟


گفت : چرا


گفتم : پس این گل را بر روی سینه ات بگذار که گورستان عشق من است.









شهر هرت جایی است که کودکان زاده می شوند تا عقده های پدرها و مادرهاشان را درمان کنند....






شهر هرت جایی است که کودکان زاده می شوند تا عقده های پدرها و مادرهاشان را درمان کنند....










تا قبل از ازدواج فقط مرگ می تواند دو عاشق دلداده را ازهم جدا کند اما بعد از ازدواج تقریبا هرچیزی می تواند سبب جدایی آنان شود!

"ناشناس"








ما نقاط مشترک زیادی با هم داشتیم ، من عاشق او بودم و او هم عاشق خودش بود !!!
" شلی وینترز "..









اگر زنی رنگ شاد بپوشد رژ لب بزند ، و کلاه عجیب و غریبی سرش بگذارد ، شوهرش با اکراه او را با خودش به کوچه و خیابان می برد . ولی اگر کلاه کوچکی بر سرش بگذارد و کت و دامن خیاط دوز تن کند شوهرش با کمال میل او را بیرون می برد و تمام مدت به زنی که لباس رنگ شاد پوشیده و کلاه عجیب و غریب سرش گذاشته و رژ لب زده است خیره می شود !!!

"بالتیمور بیکن ".





قبل از ازدواج، مرد قبل از خواب به حرف هایی می اندیشد که شما گفته اید اما بعد از ازدواج ، مرد

قبل از این که شما حرف بزنید به خواب می رود!.







از این طرح هزاران لبخند که هیچی به ما نرسید. حالا اگه یه طرح هزاران فحش بذاره من یه نفری

همه رو برنده میشم!..








ترک میکنم و تنهایت میگذارم....
تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای....
صادقانه دروغ گفتن
خالصانه خیانت کردن
و عاشقانه بی وفایی کردن....
و هر چه بیشتر خودت را از چشمم انداختن...!!!!
و چه حس پوچی بود این که میپنداشتم... لایق اعتمادی...








تقصیر تو بود!!!
خودت پنهان کاری را یادم دادی...!
و گرنه من ساده تر از این بودم که بغض سنگین «دوستت دارم» را در گلو نگه دارم!!!
کلاغ آخر قصه هایمان شاهد است...
هیچگاه
نمی خواستم آخرین صفحه داستانمان علامت سوال باشد!!!!!!!!!






آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق ویتارا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟
روابط عمومی شركت سایپا..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت